dinsdag 8 januari 2013

Make-Up For You Stippling Brush review


Iets wat al heel lang op mijn wishlist stond: een stippling brush.
Ik heb het zo vaak op YouTube bij tutorials gezien, iedereen gebruikt zo'n ding. Dus ik moest het hebben. Maar overal waar ik keek was het zo prijzig en ik had er het geld eerlijk gezegd niet voor over... Ik heb het uiteindelijk voor een heel klein prijsje gevonden en gelijk besteld! Een link naar het product vind je onderaan.
Hieronder vertel ik mijn bevindingen.

Deze stippling brush gebruik ik al een tijdje iedere dag om mijn foundation aan te brengen. Het is een kleine kwast, handig voor in je toilettasje. De handgreep is van bamboe en er staat Make-Up For You op.
Hij bevalt me heel goed, moet ik zeggen. Hij laat mijn foundation heel mooi uitkomen, heel natural, alsof ik gewoon een hele mooie huid heb en geen foundation draag!

Toen ik het gebruikte zijn er geen haartjes uitgevallen. Ik heb het nog niet gewassen, maar het lijkt mij niet dat er haartjes zullen uitvallen bij het wassen.

Ik raad je absoluut aan om in deze stippling brush te kopen als je nog op zoek bent naar een goede en betaalbare stippling brush! Hij kostte me ongeveer €2,59 en ik kocht hem op DealExtreme.

Bekijk het product hier.

Ik hoop dat jullie deze review handig vonden!

xxx

1 opmerking:

  1. Wauw dat is echt een koopje! Ik zoek namelijk ook al een hele tijd een stippling brush.

    BeantwoordenVerwijderen